Ljus



Tänder ett ljus, ett ljus som öppnar upp en port till ett hopp, ett hopp att klamra sig fast vid.
Du finns i mina tankar, önskar att du ska få slippa smärtan, att du ska få hitta hem. Få tillbaka din styrka och vara den du alltid har varit. Vi sitter här och vakar, hoppas och förundras av den stilla stund vi sitter i. Det kan gå fort men också långsamt.

För din skull hoppas jag att det går fort. Du är värd bättre, din kamp har varit lång och du har alltid varit stark. Men nu är det kanske dags att släppa taget. Du har gjort så mycket för oss som finns runt om dig. Du har varit en kämpe, en stålkvinna. En mycket vacker sådan.

Jag älskar dig min fina farmor. Du kommer alltid finnas med mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0