Avslut

Det har tagit mig lång tid att komma fram till denna dagen, detta beslutet. Du betyder så mycket för mig, du gjord ett så djupt avtryck i mitt liv, du har skrivit ett av de viktigaste kapitlena i mitt liv. Ett kapitel jag aldrig kommer radera eller glömma.

Det gör för ont när du inte kan ta dig tid att lämna ett enkelt litet sms, men kommentera på fb.. Det är enkelt. Jag känner mig nästan nedvärderad. Ett sms betyder så mycket mer än ett inlägg, man känner sig som en i mängden när man får kommentarer på fb.

Du betyder för mycket för att jag inte ska bry mig. Jag bryr mig inte om människor som inte tillför mig något i mitt liv, men det gjorde/gör du.

"Jag ringer dig någon dag så vi får prata lite." Jag vet att du aldrig kommer lyfta telefonen, det är för mycket runt omkring. Det är som det är.. Det är tråkigt och det är ledsamt. Men detta är mitt beslut, detta är vad jag anser göra minst ont för mig.

Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0