Skev jävla självbild!


En bomb som fick mitt perspektiv av dig att rasa. Jag hade aldrig kunnat gissa eller tro att du skulle kunna göra något som du nu faktiskt har gjort. Besvikelsen och smärtan över att se dig själv skada dig något så enormt är en obeskrivlig känsla.

För att bli av med känslan måste jag öppna upp mig. Få ur giftet, sorgen över att du skadar dig själv på de viset. Du fick dig ett uppvak över hur mycket du betyder för mig då du släppte bomben. Ditt skratt ekade tomt i lägenheten och det var bara du som skrattade. Min blick genomborrade ditt skratt och du förstod att jag tog det väldigt allvarligt. Att detta inte var ett skämt för mig.

Ilska och sorg präglade min kropp och nu sitter jag i chock. Det är kallt, jag fryser och får inget riktigt grepp över vart jag är. Vill bara lägga mig ner och glömma allt du sa. Vill inte kännas vid de. Jag hoppas innerligt att du tog mig på allvar.

Jag vet inte vad jag gör om jag förlorar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0