Känslan av Närhet

Står på tå, sträcker mig så långt jag når, snuddar vid mitt mål. Blickar ner och ser ett stort hål, jag vet att detta är förgäves men jag vågade.

Du står där, jag står här. Ett hjärtas längtan, en själ som letar efter en annan ensam själ. För att två ensamma själar ska kunna värma sig. Hitta tryggheten i varandra. Känslan av värme, känslan av att alltid ha någon där. Någon som alltid skänker en tanke och ljus.

Det finns så mycket mer. Våga satsa, våga lev ditt liv. Tveka aldrig på en känsla. Följ den och du kommer finna det ditt hjärta söker. Jag kommer aldrig ångra att jag följer min känsla, jag ångrar de gånger jag inte följde min känsla. Några misstag som jag bittert ångrar men som jag så väl har lärt av.

The road goes on, de kommer komma fler misstag, jag kommer lära av de. Jag kommer lyckas, de är de gångerna jag kommer orka vidare.

"Bara en till!"

Vägen är öppen, det är bara du som sätter dina gränser, det är bara du som avgör när du ska lägga av eller inte.


Vad än så kommer jag alltid stå här för och med dig

Over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0