Så Liten Du Är


Jag är så sjukt glad att du kom in i mitt liv, du lärde mig vilka jag inte vill ha i mitt liv. Du var en av dem.

Det jag såg var riktigt, men jag blundade för sanningen och dina lögner. Du försökte bevisa att du inte var sådan som jag såg dig. Ha! Gud vad rätt jag hade. Du var precis som jag hade sagt, precis vad jag hade sett i dina ögon.

Du vände kappan efter vinden, intalade dig själv att du inte var sådan. Jag hade mina rosa solglasögon på, såg det jag ville se.

Jag har lovat mig själv att jag aldrig någonsin kommer svika mig själv så igen.

För du fick mig att inte lita på mig själv, på min känsla. Jag var så vilsen efter vårat möte, efter att jag äntligen hade släppt dig. Du var verkligen inte värd det. Du snirklade som en orm. Gav mig en uppmålad bild. Jag är glad att jag såg igenom den bilden, den fasaden. Du är så liten, du är verkligen ingenting i mina ögon. Du lever på dina märkeskläder och lönecheckar. När ska du inse?

Liten man i stor kropp! Nej tack!

Din skit kan du allt få bära själv. Don't give me shit cause I see right through you!


Slutligen.

Det är så skönt att släppa människor som inte tillför än något till äns liv. Slippa dem som suger ut all energi ifrån än. Tillslut inser man att man klarar sig så mycket bättre utan dem.

Don't mess with peoples time, energy and life if you aren't true and real.

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0