Brick by Brick


Plötsligt stod du där. Plockade ner min mur, sten för sten. Jag kunde inte gömma mig längre, kände mig blottad, naken.Försökte ta ett kliv över mina stenar du plockat ner, jag föll. Tittade upp, där stod du, räckte ut din hand. Dina varma snälla ögon som log. Jag tvekade men tog din hand, du drog mig närmre. Höll mig tätt intill dig, såg mig rakt in i ögonen. Kunde känna dina hjärtslag.

Dina händer smekte över min rygg. Du viskade i mitt öra. Du kan vara lugn, ingen kan skada dig här. Såg upp i din ögon igen, det jag såg var äkta. Ingen skulle få skada mig i din närhet. Tryckte mig närmre, la mitt huvud mot ditt bröst, vi blev ett. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0