Over.

Jag lägger mig ner, jag orkar inte mer. Det slutar här. I'm done.

Orkar inte vänta mer nu, vill inte dra ur dig hur du känner, tycker och tänker. Något måste komma självmant och från insidan.

Jag kan inte låtsas att allt är okej, det är de inte. Grubblar och tänker, springer runt som en halshuggen kyckling. Förvirringen är en smärre olycka. Vänder ut och in på min hjärna och hjärta. Vill vara till lags, inte pusha, vänta ut och hoppas att det löser sig. Men nu orkar jag inte mer, jag förstör min vardag genom detta.

Måste fokusera på det viktiga i mitt liv, en obesvarad "relation" är inte det viktigaste i mitt liv. Jag kan inte kämpa själv. Det krävs två för att dansa en tango och denna tangon är tydligen inte avsedd för dig och mig.

Det gör faktiskt ont. Jag byggde upp mina förhoppningar i vanlig ordning och nu raseras de.

Du är fin. Glöm inte de. Men de är tydligen inte du och jag.

I will keep on walkin'.. Imma take the first little babystep today. I will for always be there for you when you need me.

What Are Words-Chris Medina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0