I, Me, We

En låt som öppnade en gammal port. En låt som låste upp gamla minnen. En låt som fick mig att se tillbaka.

Jag visste inte om jag skulle våga men jag gjorde det endå. Jag vet inte vad det får för effekt men jag har gjort det.

Jag kände mig nästan som en gammal barndomsvän, det var som att vi hade känt varandra i flera år. Vi pratade om allt och inget, du fanns där, jag fanns där. Kunde sitta i flera timmar och bara prata. Inget konstigt.

Nu står jag här med en låt, en hög med gamla texter, en ryggsäck med en tickande bomb av känslor som snart vill explodera.


... Allt sker av en anledning. Det finns inga ursäkter.

"You only get one shot, do not miss your chance to blow. This opportunity comes once in a lifetime.- Eminem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0