Breaking free


Du spelar ett spel, leker med mina tankar och känslor. Vänder mig ut och in för att försöka få grepp om situationen. Mitt starka jag sviker mig, min fasad bryter du ner. Blir vilsen i mig själv och undrar vad du spelar på. Försöker hitta kontakten.

Jag gör allt för att få komma dig nära. Du har blivit en drog, jag blev beroende.
Vill ha dig nära när du är borta.

Försöker räta ut vad jag vill, vad du vill, vad vi håller på med. Trött på lekar, springa runt ljuset som ett litet barn som aldrig har bränt sig.

Finns du inte i mina tankar finns du i mina drömmar. Drömmer om dig nästan varje natt. Bearbetar jag, kämpar jag emot eller tillåter jag mig själv tanken på dig och mig? Det som jag intalat mig själv är förbjudet. Vill jag ha dig mer just för att det är förbjudet? Så många frågor och så lite svar.

Söker inom mig själv för att hitta svar. Följa min magkänsla. Magen säger nej men hjärtat säger ja.

Vad är jag rädd för?

"And I just can't keep living this way
So starting today, I'm breaking out of this cage
I'm standing up, Imma face my demons
I'm manning up, Imma hold my ground
I've had enough, now I'm so fed up
Time to put my life back together right now"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0