Brother Oh Brother

Tisdag.

Vi står förenade hand i hand, ett blodsband så starkt. Vi skyddar oss mot giftpilar som viner genom luften.

Jag kraschlandade, det smakade jord. Jag skrek, smärtan var så vass. Jag började slå för att vakna upp ur min mardröm, smärtan förvissade mig om att jag levde.  

Du tog min hand, sa kom, följ med mig, jag ska skydda dig. Det har du gjort sen dag ett, nu gör du det igen. Du är min fasta punkt i livet, någon som stöttar mig genom mitt liv. Du har inte bara stöttat mig, du har varit min hjälte, någon jag har sett upp till. Du har varit den starka av oss. Jag beundrar dig så mycket och min kärlek till dig kan jag inte beskriva med ord.

Om du en dag skulle försvinna ur mitt liv skulle jag gå i bitar. Mitt fotfäste skulle jag aldrig hitta tillbaka till. Kaoset skulle vara ett faktum. För det bandet vi har är starkare än något annat på denna jorden. 

Du är mitt allt. Jag älskar dig. Glöm aldrig det. 

"Have you ever loved someone so much
You'd give an arm for
Not the expression
No, literally give an arm for
When they know they're your heart
And you know you were their armor
And you will destroy anyone who would try to harm'em."


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0