Ont


Allt känns som en lögn..
Du fanns där, nu finns du inte där. Sen hon kom in i ditt liv försvann min bästa vän, alla timmar vi suttit och pratat, om bilar, flick/pojkvänner, vänner och familjer. Du betyder så mkt för mig och du ser inte det?! Inga sms, inga skratt, inga "hej". Det gör ont att varje gång man tittar upp efter det där leendet och det där "hejet" och bara möta en tom blick. Jag har fått ett hål i mitt hjärta och jag vet inte hur jag ska laga det. Det var du som täckte det hålet det var du som höll ihop mig. Det var du..

Broe's before hoes är ett tomt uttryck och ändå vet jag att när/om hon knäcker dig är det jag som kommer stå där och plocka upp efter henne. Jag hoppas hon är så fin som jag fått höra, du förtjänar det.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0