Zombie?

Söndag

Vakna av att min bror bankade på min sovrumsdörr och klev in. "Maria, hästarna har gått ut!" Mitt svar blev "Du skämtar!?" Det gjorde han inte.. Upp ur sängen, groggy av John Blunds sömnpulver, på med kläderna och ta bilen ner till hagen. Mycket riktigt hade en häst varit ute och spatserat men när jag väl kommit ner hade hästen hoppat/krypit in i hagen igen. Nedersta tråden var nere. Antagligen har de blivit skrämda, såg älgspår.

Åkte hem igen och hämtade ett el-agrigat, batteri, ett nytt handtag och en jordning. Nu har de ström i hagen. 

Känns skönt att ha hästarna hemma igen, aldrig varit utan hästarna så det kändes konstigt när de hade åkt.

Väl hemma igen efter morgonens bravader fixade jag en dunder frukost. Nyponsoppa, 1 glas juice bestående av blodgrape, apelsin (Egen pressad) och en msk linfröolja. två knäckebröd med keso och banan. Grymt gott. Ska snart klippa gräset och ut och springa. Har äntligen fått köpt mig ett par springskor... Dem var dyra!! Dock sköt dem iväg lite i pris då jag behöver en förstärkning på insidan av foten då jag går lite inåt.

Nähepp, dags att göra något kanske!?

Over & Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0