Spadag

Tisdag

Gött med sovmorgon fram till 07.30. I vanliga fall går jag upp 05.15 så detta var suveränt.

Idag var det spadag, vi var inne på Fregatten i Varberg. Mitt förra jobb bjöd med mig som tack för att jag har jobbat hos dem. Dagen började med en liten samling, pratade igenom vad som hade hänt det gångna året, bra och dåligt. Det mesta var bra. 

"Frukost".

Samling igen. Pratade om vad som skulle hända det kommande året. Jag blev även avtackad, fick ett presentkort på 300 kr hos Body Shop. Tack så grymt mycket! :) Mer än vad jag behövde.

Lunch. Vi åt världens goaste torsk, panerad. Småpotatis och remoladsås.

Samling. Pratade om allt möjligt.

Eftermiddags fika. Chokladkaka med ett lager glaserad cocosröra.

Håltimma. Gick på stan en sväng med min mor, vi rök ihop lite men sen var det lugnt. Gick tillbaka till Fregatten, jag fick en ansiktsbehandling. Underbart. Det var så otroligt skönt! Varför går man inte på Spa oftare? Folk borde verkligen unna sig det lite oftare.

Hade en grymt trevlig Tisdag, kommer sakna mitt gamla arbetslag.. Men livet går vidare som man brukar säga.

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0