What's Left Over


Söndag.

En helg fylld av galna strapatser, jenkare, sköna människor, lögnare och mycket dans.

Vet inte vart jag ska börja, det har hänt så mycket den sista tiden och jag förstår inte. Jag drog ett kort, ett tarote-kort. Mest på skoj. Jag fick tornet som rasade... Det betyder att allt i mitt liv (eller mycket) kommer att raseras. Jag har många bollar i luften nu och jag känner att ett felsteg kommer skälpa hela min tillvaro. Kortet hade väl kanske rätt. Jag försöker ändå hålla tungan rätt i mun, fingrarna i styr.  Jag hoppas och ber att jag ska lyckas.

Jag är en hiphop tjej med mycket fart, en räv bakom varje öra. Jag älskar musik och dans, det är det jag lever för.  Jag blir arg och besviken på människor som försöker ändra än. Träffar jag någon så säger jag inte till den-"vad har du på dig?" "Passar bättre i det eller utan det." Jag fick höra det i helgen, "Du passar mycket bättre utan din keps!" Jag tog av mig kepsen, vek mig, jag ville passa in, bli accepterad. Nu när jag sitter och tänker efter så blir jag förbannad på mig själv! Kepsen tillhör min stil, det är jag. Jag ändrade mig till att vara någon jag inte var. Jag var samma person men jag bröt min stil pga en person. Jag hatar mig själv för det! Det här är jag, detta är den jag vill vara. Jag tycker om min stil och den funkar för mig. Den som inte tycker det kan antingen hålla tyst eller sluta umgås med mig! Morr!!

Dagens låt är- Plan Three-Brusch It Off

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0