Sjuk

Lördag.

Det är Lördag, jag skulle ha jobbat och träffat Saga idag. Vaknade med feber, stoppade i mig en alvedon och tog en lång varm dusch. Blev inget bättre så fick ringa min arbetsledare och förklara för henne att jag var sjuk. Hon fick ta mitt pass, Jäkla skit också! Jag hade verkligen behövt dem pengarna, sen skulle det bli roligt att jobba.

Saga skulle ha varit här idag, vi skulle ha käkat kladdkaka, pratat och sedan gått ut.. Så blev det inte, jag vill vara frisk!! Inte nog med att jag är sjuk, jag blev av med ett dimmljus i onsdags... ETT, bara ett dimmljus!! Vad sjutton! På tisdag ska jag till bilprovningen så det blir till att plocka ur det andra med.. Morr vad irriterad jag blir!  

Jaja, slutömkat om mig. Imorgon är det söndag, ska väl plöja igenom några fler Sex and The City avsnitt och måndagen återstår att se om jag kan jobba eller inte. :/

Orkar inte skriva mer så...

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0