Överraskningsfest And More

Söndag.

Min mor fyllde år i onsdags, mina bröder och jag bestämde oss för att vi skulle fixa ihop en överraskningsfest för henne. Det blev så otroligt lyckat. :) Vi lyckades hålla masken, dock höll jag på att försäga mig två gånger. Det kom runt 33 personer, vänner, familj, barnbarn och syskon. Vi åt på en restaurang som ligger i Göteborg, That's Amore. En italjensk restaurang, nu snackar vi italjenska! Servitörerna kom från Italien men pratade även engelska, de pratade lite svenska varav en pratade mer svenska. Ägaren och ägarinnan pratade flytande svenska, ägarinnan kom från Italien. Maten var i en klass för sig, otroligt god och jag rekomenderar verkligen folk till att uppsöka denna restaurangen. Helt fantastisk. 

Tack alla som deltog!

Länk till restaurangen -> That's Amore


Det har hänt så mycket i mitt liv det sista, jag har börjat inse vad jag är rädd för, vart det tog någonstans när ni bröt upp, varför jag gör som jag gör. Det är en balansgång mellan glädje och sorg, jag har alltid haft mina fötter på jorden, nu känner jag mig labil och vet inte vart jag ska ta sikte, vet inte vad det är jag ska jobba mot för att få känna lycka. Försöker ta varje dag som den kommer. Saknar mina vänner så otroligt mycket. Inte träffat vissa på 3 veckor och en annan på 2 veckor. Känns kontisgt att inte ha alla på en och samma plats. Saknar er så mycket.  </3

The Calling- Could It Be Any Harder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0